Betaal- en leveringsvoorwaarden
Download deze voorwaarden
Verzendkosten
Standaard verzendkosten bedragen € 6,99. De standaard verzendkosten kunnen afwijken indien dit in specifieke reclameacties duidelijk vermeld wordt.
Op grond van wettelijke bepalingen is ComfortTrends BV, waar schaakzaak.nl een onderdeel van is, genoodzaakt bij sommige van haar producten de verplichte verwijderingsbijdrage in rekening te brengen. In deze gevallen is dat duidelijk bij de artikelomschrijving vermeld.
Betaalcondities
Schaakzaak biedt verschillende betaal mogelijkheden aan waaruit u kunt kiezen:
-
- Betalen middels iDEAL
Wij sturen u door naar uw eigen vertrouwde bankomgeving. Hier maakt u vervolgens het geld over. Onze iDEAL betalingen worden afgehandeld door SISOW payment innovations.
-
- Achteraf betalen
Voor Nederlandse consumenten:
AfterPay voert voor ComfortTrends, waar schaakzaak.nl een onderdeel van is, het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Schaakzaak.nl
betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 150. Ter goedkeuring van uw verzoek om te
betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur
niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het
consumentendeel van de AfterPay website.
Voor Belgische consumenten:
AfterPay voert voor ComfortTrends het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.
Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met
AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website. - - Bankcontact MisterCash
Voer het nummer van uw kaart en de vervaldatum in. Betaal vervolgens via het betaalsysteem van uw eigen bank. Onze MisterCash betalingen worden afgehandeld door SISOW payment innovations. -
- SOFORT banking
Maak met behulp van SOFORT banking een overschrijving bij uw bank. U kunt zich aanmelden met uw gegevens van het internetbankieren en vervolgens de betaling bevestigen.
-
- Visa / Mastercard
Het is bij ons mogelijk om uw betaling te doen middels uw Visa kaart of Mastercard. Deze betalingen worden verwerkt door SISOW payment innovations.
Levertijd
Indien alle door u bestelde producten voorradig zijn, bedraagt de levertijd maximaal vijf werkdagen. Uw bestelling wordt, mits betaald voor 20.00 uur, de eerstvolgende werkdag bezorgd. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet (tijdig) leverbaar is dan brengen wij u hiervan binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling op de hoogte. Bestelt u via Schaakzaak.nl dan ontvangt na het versturen van uw bestelling altijd een track & trace code.
90 dagen bedenktijd
U heeft een zichttermijn van 90 dagen na ontvangst van de bestelde producten. Indien u retour stuurt krijgt u, indien van toepassing, het reeds betaalde bedrag terug gestort.
Retouren
Indien u wilt retourneren, stuur dan uw pakket terug;
Vanuit Nederland:
Schaakzaak
postbus 3357,
4800 DJ Breda.
Vanuit België:
Schaakzaak
postbus 10002,
2980 Zoersel.
De kosten voor deze retourzending zijn voor uw eigen rekening en dient u te voldoen op het postkantoor of afgiftepunt.
Mocht er iets mis zijn met het product of de levering, dan kunt u erop vertrouwen dat wij de retourkosten voor onze rekening zullen nemen.
Mits wij hier vooraf over worden ingelicht.
-
- Uw pakket afgeven bij een DHL-servicepoint (Vind DHL-servicepoint bij u in de buurt).
-
- Uw pakket afgeven bij een Kiala-punt (Vind Kiala-punt bij u in de buurt).
-
- Uw pakket afgeven bij een PostNL Kantoor (Vind PostNL Kantoor bij u in de buurt).
- - Uw pakket afgeven bij een bpost kanoor (vind een bpost kantoor bij u in de buurt)
Klachtenprocedure
Uw vragen en/of klachten kunt u sturen naar info@schaakzaak.nl of naar Postbus 3357, 4827 HJ GILZE. U ontvangt dan zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, een antwoord.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Milieu
"Spaar het milieu. Gooi uw lege batterijen niet in de vuilnisbak maar in de speciale inzamelboxen, die u in elke winkel vindt die batterijen verkoopt." Een beter milieu begint bij uzelf!
Bezorging
Alle producten worden in Nederland door PostNL bezorgd en in België door Bpost. Mocht het voorkomen dat de bezorger u niet thuis treft dan wordt het pakket kostenloos op een ander tijdstip nogmaals aangeboden. Tevens ontvangt u een 'niet-thuismelding' waarop u zelf aan kunt geven waar en wanneer u het pakket wilt ontvangen of afhalen.